Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-11-29

Jak rozliczyć koszty przesyłki sprzedanego towaru

Podatnik prowadzi sprzedaż internetową towarów. Na każdej z jego aukcji jest informacja o tym, że kupujący akceptuje regulamin sprzedaży na tej aukcji. W regulaminie zawarta jest informacja, że kupujący na aukcji udziela sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczenie usług z Pocztą Polską w celu dostawy towaru. Klienci wpłacają podatnikowi łączną kwotę za towar i koszt wysyłki paczek. Podatnik otrzymuje od Poczty Polskiej fakturę za usługę wysyłki paczek ze stawką zwolnioną z VAT. Czy w tych okolicznościach istnieje konieczność fakturowania opłaty pocztowej przez sprzedawcę towaru dla nabywcy?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00