Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-12-15

Problem z doręczeniem dłużnikowi zawiadomienia a prawo do ulgi na złe długi

Od kilku lat prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną podatkiem od towarów i usług jako podatnik VAT czynny. Mój ostatni dłużnik, również zarejestrowany podatnik VAT czynny, nie odebrał zawiadomienia, w którym informuję go, że zamierzam skorzystać z ulgi na złe długi (zawiadomienie było dwa razy awizowane). Sprawę komplikuje fakt, że dłużnik zmienił adres, a ja nie mogę ustalić aktualnego adresu. Zdarzają się też sytuacje, że list wraca z adnotacją, iż adresat nie odebrał go w terminie. Czy mam wówczas prawo skorzystać z ulgi na złe długi?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00