Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-05-01

Czy od 1 maja istnieje obowiązek uzyskania duplikatów zniszczonych faktur

W efekcie zalania pomieszczenia, w którym przechowywaliśmy dokumenty, zniszczeniu uległa część dokumentacji księgowej, w tym faktury VAT. Zniszczone faktury zostały ujęte w rozliczeniach podatkowych. Dotyczy to zarówno faktur otrzymanych, jak i wystawianych przez moją firmę. Na szczęście ewidencję posiadamy w wersji elektronicznej, tak więc istnieje możliwość odtworzenia danych ujętych w deklaracjach podatkowych. Czy w związku z tym muszę uzyskać duplikaty zniszczonych faktur? Czy powinniśmy wystawić duplikaty naszych faktur?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00