history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-01-12 do 2017-05-25

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Informatyzacji,

b) (uchylona)

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Systemu Podatkowego,

g) Departament Finansów i Księgowości,

h) Departament Reformy Administracji Skarbowej;

2) [1] Pełnomocnik Ministra Rozwoju i Finansów do Spraw Informatyzacji;

3) Główny Architekt, z chwilą jego powołania.

2. [2] Przewodniczącym Rady jest członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Informatyzacji.

3. [3] (uchylony)

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Informatyzacji, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

[2] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

[3] § 2 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-01-12 do 2017-05-25

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Informatyzacji,

b) (uchylona)

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Systemu Podatkowego,

g) Departament Finansów i Księgowości,

h) Departament Reformy Administracji Skarbowej;

2) [1] Pełnomocnik Ministra Rozwoju i Finansów do Spraw Informatyzacji;

3) Główny Architekt, z chwilą jego powołania.

2. [2] Przewodniczącym Rady jest członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Informatyzacji.

3. [3] (uchylony)

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Informatyzacji, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

[2] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

[3] § 2 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 stycznia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.MRiF. poz. 20). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-05-13 do 2017-01-11    (DUMF2016.39 tekst jednolity)

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Informatyzacji,

b) (uchylona)

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Systemu Podatkowego,

g) Departament Finansów i Księgowości,

h) Departament Reformy Administracji Skarbowej;

2) Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji;

3) Główny Architekt, z chwilą jego powołania.

2. Przewodniczącym Rady jest Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

3. W przypadku niepowołania Pełnomocnika Ministra Finansów ds. Informatyzacji funkcję Przewodniczącego Rady pełni członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Informatyzacji.

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Informatyzacji, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-03-16 do 2016-05-12

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) [1] Departament Informatyzacji,

b) [2] (uchylona),

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) [3] Departament Systemu Podatkowego,

g) Departament Finansów i Księgowości,

h) [4] Departament Reformy Administracji Skarbowej;

2) Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji;

3) Główny Architekt, z chwilą jego powołania.

2. Przewodniczącym Rady jest Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

3. [5] W przypadku niepowołania Pełnomocnika Ministra Finansów ds. Informatyzacji funkcję Przewodniczącego Rady pełni członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Informatyzacji.

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. [6] Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Informatyzacji, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b) uchylona przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 1 lit. f) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 1 lit. h) dodana przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

[5] § 2 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

[6] § 2 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 20 Ministra Finansów z dnia 16 marca 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 27). Zmiana weszła w życie 16 marca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-06-17 do 2016-03-15

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Strategii Systemu Informacyjnego,

b) Departament Informatyzacji Usług Publicznych,

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Polityki Podatkowej,

g) Departament Finansów i Księgowości;

2) Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji;

3) [1] Główny Architekt, z chwilą jego powołania.

2. Przewodniczącym Rady jest Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

3. W przypadku niepowołania Pełnomocnika Ministra Finansów ds. Informatyzacji funkcję Przewodniczącego Rady pełni członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Strategii Systemu Informacyjnego.

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 43 Ministra Finansów z dnia 17 czerwca 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 43). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-10-03 do 2015-06-16    (DUMF2014.35 tekst jednolity)

§ 2.  1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Strategii Systemu Informacyjnego,

b) Departament Informatyzacji Usług Publicznych,

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Polityki Podatkowej,

g) Departament Finansów i Księgowości;

2) Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

2. Przewodniczącym Rady jest Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

3. W przypadku niepowołania Pełnomocnika Ministra Finansów ds. Informatyzacji funkcję Przewodniczącego Rady pełni członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Strategii Systemu Informacyjnego.

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-08-28 do 2014-10-02

§ 2. [1] 1. W skład Rady wchodzą:

1) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez:

a) Departament Strategii Systemu Informacyjnego,

b) Departament Informatyzacji Usług Publicznych,

c) Departament Służby Celnej,

d) Departament Administracji Podatkowej,

e) Departament Kontroli Skarbowej,

f) Departament Polityki Podatkowej,

g) Departament Finansów i Księgowości;

2) Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

2. Przewodniczącym Rady jest Pełnomocnik Ministra Finansów ds. Informatyzacji.

3. W przypadku niepowołania Pełnomocnika Ministra Finansów ds. Informatyzacji funkcję Przewodniczącego Rady pełni członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów sprawujący nadzór nad wykonywaniem zadań przez Departament Strategii Systemu Informacyjnego.

4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

5. Sekretarzem Rady jest dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego, niebędący członkiem Rady.

6. Przewodniczący Rady, w uzasadnionych przypadkach, może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41 Ministra Finansów z dnia 28 sierpnia 2014 r.  zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 29). Zmiana weszła w życie 28 sierpnia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-10-07 do 2014-08-27

§ 2. 1. [1] W skład Rady wchodzą członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów:

1) nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki;

2) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych;

3) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych;

4) nadzorujący funkcjonowanie urzędów kontroli skarbowej;

5) nadzorujący realizację zadań z zakresu podatków bezpośrednich i podatku od towarów i usług;

6) odpowiadający za dysponowanie częścią 19 budżetu państwa.

2. Przewodniczącym Rady jest członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

4. Sekretarzem Rady jest dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej do spraw informatyki, niebędący członkiem Rady.

5. Przewodniczący Rady w uzasadnionych przypadkach może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 39 Ministra Finansów z dnia 7 października 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 7 października 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-12-21 do 2013-10-06    (DUMF2012.59 tekst jednolity)

§ 2.  1. W skład Rady wchodzą członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów:

1) nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki;

2) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych;

3) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych;

4) nadzorujący realizację zadań z zakresu podatków bezpośrednich i podatku od towarów i usług;

5) odpowiadający za dysponowanie częścią 19 budżetu państwa.

2. Przewodniczącym Rady jest członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

4. Sekretarzem Rady jest dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej do spraw informatyki, niebędący członkiem Rady.

5. Przewodniczący Rady w uzasadnionych przypadkach może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-02 do 2012-12-20

§ 2.

[1] 1. W skład Rady wchodzą członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów:

1) nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki;

2) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych;

3) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych;

4) nadzorujący realizację zadań z zakresu podatków bezpośrednich i podatku od towarów i usług;

5) odpowiadający za dysponowanie częścią 19 budżetu państwa.

2. Przewodniczącym Rady jest członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów nadzorujący komórkę organizacyjną Ministerstwa Finansów właściwą do spraw informatyki.

3. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybierany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród pozostałych członków Rady.

4. Sekretarzem Rady jest dyrektor komórki organizacyjnej Ministerstwa Finansów właściwej do spraw informatyki, niebędący członkiem Rady.

5. Przewodniczący Rady w uzasadnionych przypadkach może zwracać się do innych członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów z wnioskiem o uczestnictwo w posiedzeniach Rady.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 1 Ministra Finansów z dnia 2 stycznia 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Informatyzacji Resortu (Dz.U.M.F. poz. 2). Zmiana weszła w życie 2 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-02-05 do 2012-01-01

§ 2.

1. W skład Rady wchodzą:

1) członek Kierownictwa Ministerstwa Finansów, nadzorujący Departament Informatyki – Przewodniczący Rady;

2) członkowie Kierownictwa Ministerstwa Finansów:

a) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych,

b) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych.

2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady, jego funkcję pełni Zastępca Przewodniczącego Rady, wybrany każdorazowo przez Przewodniczącego Rady spośród członków Rady.

3. Sekretarzem Rady jest dyrektor Departamentu Informatyki, niebędący członkiem Rady.

4. Przewodniczącym, członkami i sekretarzem Rady są każdorazowo osoby pełniące funkcje wymienione w ust. 1 i 2. Zmiany osób pełniących te funkcje nie powodują konieczności zmiany zarządzenia.