history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-02-28 do 2021-07-31    (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] 1. Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;

2) wykonanie operatu opisowo-kartograficznego, na który składają się raporty obrazujące dane ewidencyjne w momencie zakładania ewidencji.

2. Specyfikację pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków zawiera załącznik nr 1a do rozporządzenia.

Wersja obowiązująca od 2019-02-28 do 2021-07-31    (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] 1. Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;

2) wykonanie operatu opisowo-kartograficznego, na który składają się raporty obrazujące dane ewidencyjne w momencie zakładania ewidencji.

2. Specyfikację pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków zawiera załącznik nr 1a do rozporządzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-15 do 2019-02-27    (Dz.U.2016.1034 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] 1. Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;

2) wykonanie operatu opisowo-kartograficznego, na który składają się raporty obrazujące dane ewidencyjne w momencie zakładania ewidencji.

2. Specyfikację pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków zawiera załącznik nr 1a do rozporządzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-17 do 2016-07-14    (Dz.U.2015.542 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] 1. Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;

2) wykonanie operatu opisowo-kartograficznego, na który składają się raporty obrazujące dane ewidencyjne w momencie zakładania ewidencji.

2. Specyfikację pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków zawiera załącznik nr 1a do rozporządzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-12-31 do 2015-04-16

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] [41] 1. Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,

2) wykonanie operatu opisowo-kartograficznego, na który składają się raporty obrazujące dane ewidencyjne w momencie zakładania ewidencji.

2. Specyfikację pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków zawiera załącznik nr 1a do rozporządzenia.

[41] § 19 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. poz. 1551). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-06-02 do 2013-12-30

Rozdział 2

Zakładanie ewidencji gruntów i budynków

§ 19. [Założenie ewidencji] Założenie ewidencji polega na wykonaniu czynności technicznych i administracyjnych mających na celu:

1) utworzenie komputerowych baz danych ewidencyjnych oraz operatu ewidencyjnego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,

2) uruchomienie systemu komputerowego umożliwiającego:

a) aktualizację baz danych ewidencyjnych,

b) tworzenie raportów obrazujących dane ewidencyjne,

c) udostępnianie danych ewidencyjnych.