history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-06-04

[Maksymalny limit zwiększonych wydatków funduszu celowego] [163] 1. Maksymalny limit zwiększonych wydatków funduszu celowego, o którym mowa w art. 80d ust. 2 ustawy zmienianej w art. 1, wynikający z wejścia w życie niniejszej ustawy, przeznaczonych na finansowanie wydatków związanych z wejściem w życie niniejszej ustawy wynosi 55 156 tys. zł, z tym że:

1) w roku 2017 – 11 217 tys. zł;

2) w roku 2018 – 5 378 tys. zł;

3) w roku 2019 – 5 247 tys. zł;

4) w roku 2020 – 5 119 tys. zł;

5) w roku 2021 – 4 994 tys. zł;

6) w roku 2022 – 4 872 tys. zł;

7) w roku 2023 – 4 753 tys. zł;

8) w roku 2024 – 4 638 tys. zł;

9) w roku 2025 – 4 524 tys. zł;

10) w roku 2026 – 4 414 tys. zł.

2. Organem monitorującym wykorzystanie limitów wydatków określonych w ust. 1 jest minister właściwy do spraw informatyzacji [164].

3. W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia limitu wydatków na dany rok budżetowy zostanie zastosowany mechanizm korygujący polegający na ograniczeniu kosztów zlecanych usług na rozwój i utrzymanie centralnej ewidencji pojazdów, centralnej ewidencji kierowców oraz centralnej ewidencji posiadaczy kart parkingowych.

[163] Art. 17 w brzmieniu ustalonym przez art. 8 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2183). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2015 r.

[164] Art. 17 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 37 pkt 3 lit. b) ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2281). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2018-06-04

[Maksymalny limit zwiększonych wydatków funduszu celowego] [163] 1. Maksymalny limit zwiększonych wydatków funduszu celowego, o którym mowa w art. 80d ust. 2 ustawy zmienianej w art. 1, wynikający z wejścia w życie niniejszej ustawy, przeznaczonych na finansowanie wydatków związanych z wejściem w życie niniejszej ustawy wynosi 55 156 tys. zł, z tym że:

1) w roku 2017 – 11 217 tys. zł;

2) w roku 2018 – 5 378 tys. zł;

3) w roku 2019 – 5 247 tys. zł;

4) w roku 2020 – 5 119 tys. zł;

5) w roku 2021 – 4 994 tys. zł;

6) w roku 2022 – 4 872 tys. zł;

7) w roku 2023 – 4 753 tys. zł;

8) w roku 2024 – 4 638 tys. zł;

9) w roku 2025 – 4 524 tys. zł;

10) w roku 2026 – 4 414 tys. zł.

2. Organem monitorującym wykorzystanie limitów wydatków określonych w ust. 1 jest minister właściwy do spraw informatyzacji [164].

3. W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia limitu wydatków na dany rok budżetowy zostanie zastosowany mechanizm korygujący polegający na ograniczeniu kosztów zlecanych usług na rozwój i utrzymanie centralnej ewidencji pojazdów, centralnej ewidencji kierowców oraz centralnej ewidencji posiadaczy kart parkingowych.

[163] Art. 17 w brzmieniu ustalonym przez art. 8 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2183). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2015 r.

[164] Art. 17 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 37 pkt 3 lit. b) ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2281). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.