history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-10-16    (Dz.U.2013.1221 tekst jednolity)

[Podmioty otrzymujące pomoc na realizację operacji w ramach środka na rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne ] Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się:

1) jednostkom samorządu terytorialnego, państwowym lub samorządowym osobom prawnym oraz państwowym lub samorządowym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej;

2) urzędowi obsługującemu ministra właściwego do spraw rybołówstwa;

3) stowarzyszeniom, fundacjom, organizacjom pożytku publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innym organizacjom społecznym i zawodowym, realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

4) jednostkom badawczo-rozwojowym realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

5) Polskiej Akademii Nauk lub jej placówkom prowadzącym badania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

6) szkołom wyższym kształcącym w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

7) podmiotom wykonującym działalność w zakresie chowu, hodowli, połowu, wprowadzaniu na rynek, obrotu i przetwarzania produktów rybnych oraz podmiotom prowadzącym działalność okołorybacką;

8) organizacjom producentów i ich związkom.

Wersja obowiązująca od 2013-10-16    (Dz.U.2013.1221 tekst jednolity)

[Podmioty otrzymujące pomoc na realizację operacji w ramach środka na rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne ] Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się:

1) jednostkom samorządu terytorialnego, państwowym lub samorządowym osobom prawnym oraz państwowym lub samorządowym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej;

2) urzędowi obsługującemu ministra właściwego do spraw rybołówstwa;

3) stowarzyszeniom, fundacjom, organizacjom pożytku publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innym organizacjom społecznym i zawodowym, realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

4) jednostkom badawczo-rozwojowym realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

5) Polskiej Akademii Nauk lub jej placówkom prowadzącym badania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

6) szkołom wyższym kształcącym w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

7) podmiotom wykonującym działalność w zakresie chowu, hodowli, połowu, wprowadzaniu na rynek, obrotu i przetwarzania produktów rybnych oraz podmiotom prowadzącym działalność okołorybacką;

8) organizacjom producentów i ich związkom.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-03-07 do 2013-10-15

Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się:

1) jednostkom samorządu terytorialnego, państwowym lub samorządowym osobom prawnym oraz państwowym lub samorządowym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej;

2) urzędowi obsługującemu ministra właściwego do spraw rybołówstwa;

3) [3] stowarzyszeniom, fundacjom, organizacjom pożytku publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innym organizacjom społecznym i zawodowym, realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

4) jednostkom badawczo-rozwojowym realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

5) Polskiej Akademii Nauk lub jej placówkom prowadzącym badania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

6) szkołom wyższym kształcącym w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

7) podmiotom wykonującym działalność w zakresie chowu, hodowli, połowu, wprowadzaniu na rynek, obrotu i przetwarzania produktów rybnych oraz podmiotom prowadzącym działalność okołorybacką;

8) organizacjom producentów i ich związkom.

[3] § 30 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 lutego 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 48, poz. 250). Zmiana weszła w życie 7 marca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-30 do 2011-03-06

Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się:

1) jednostkom samorządu terytorialnego, państwowym lub samorządowym osobom prawnym oraz państwowym lub samorządowym jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej;

2) urzędowi obsługującemu ministra właściwego do spraw rybołówstwa;

3) stowarzyszeniom, fundacjom, organizacjom pożytku publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innym organizacjom społecznym i zawodowym realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

4) jednostkom badawczo-rozwojowym realizującym statutowe zadania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

5) Polskiej Akademii Nauk lub jej placówkom prowadzącym badania w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

6) szkołom wyższym kształcącym w zakresie rybołówstwa morskiego lub rybactwa śródlądowego;

7) podmiotom wykonującym działalność w zakresie chowu, hodowli, połowu, wprowadzaniu na rynek, obrotu i przetwarzania produktów rybnych oraz podmiotom prowadzącym działalność okołorybacką;

8) organizacjom producentów i ich związkom.