Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XIX/160/16 Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 28 lipca 2016r.
w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje:
§ 1. Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra w brzmieniu wynikającym z treści załącznika do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.
§ 3. Traci moc uchwała Rady Miejskiej w Dobrej Nr XXII/157/12 z dnia 13 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra (Dz. Urz. Woj. Wielkopolskiego z 2013 r. poz. 981 z póź. zm.).
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego
Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej |
Załącznik do Uchwały Nr XIX/160/16
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 28 lipca 2016 r.
Zalacznik1.pdf
REGULAMIN UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY DOBRA