Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego rok 2016 poz. 2876

Uchwała nr XXV.170.16 Rady Miejskiej w Tyczynie

z dnia 22 lipca 2016r.

w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę, w szczególności ilość odpadów komunalnych, częstotliwość i sposób świadczenia usług

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 i art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 446), art. 6r ust. 3, ust. 3a, ust. 3b, ust. 3c i ust. 3d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rzeszowie

Rada Miejska Tyczynie uchwala, co następuje:

§ 1. W Uchwale Nr XIII/75/15 Rady Miejskiej w Tyczynie z dnia 23 października 2015 r.
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę, w szczególności ilość odpadów komunalnych, częstotliwość i sposób świadczenia usług zmienia się § 3, który otrzymuje brzmienie:

Zmieszane odpady komunalne odbierane są:

1) z nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz na 2 tygodnie;

2) z nieruchomości zamieszkałych stanowiących budynki wielolokalowe - 1 raz na 2 tygodnie, z tym że w okresie od kwietnia do października 1 raz na tydzień.

2. Odpady zbierane w sposób selektywny: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe odbierane są z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy - 1 raz na 4 tygodnie.

3. Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone odbierane są:

1) z nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz na 4 tygodnie,
z tym że w okresie od kwietnia do października na terenie miasta Tyczyna 1 raz na 2 tygodnie;

2) z nieruchomości zamieszkałych stanowiących budynki wielolokalowe - 1 raz na 2 tygodnie, z tym że w okresie od kwietnia do października 1 raz w tygodniu.

4. Żużel i popiół odbierane są:

1) z nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz na 2 tygodnie;

2) z nieruchomości zamieszkałych stanowiących budynki wielolokalowe - 1 raz na 2 tygodnie.

5. Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 1 raz w roku
w terminie określonym w harmonogramie.

6. Zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki są zbierane w wyznaczonych punktach na terenie gminy.

7. Odpady remontowo-budowlane zebrane do kontenerów - w miarę potrzeby.

8. Wymienione w § 2 ust. 1. pkt 1 odpady zbierane selektywnie można przekazać bezpłatnie do Gminnego Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów.

9. Transport odpadów do Gminnego Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów właściciele nieruchomości zapewniają i finansują we własnym zakresie.

10. Informacja o lokalizacji oraz godzinach otwarcia Gminnego Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów zostanie podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty oraz opublikowana na stronie internetowej gminy Tyczyn.".

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Tyczyna.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2017 r.

Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej


mgr Ewelina Malak

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00