Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 12.03.2019, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.924.2018.3.MSU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.924.2018.3.MSU

prawo do korekty podatku od towarów i usług na podstawie art. 89a ustawy

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 6 grudnia 2018r. (data wpływu 10 grudnia 2018r.), uzupełnionego pismem z dnia 29 stycznia 2019r. (data wpływu 30 stycznia 2019r.) oraz pismem z dnia 25 lutego 2019r. (data wpływu 27 lutego 2019r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do korekty podatku od towarów i usług na podstawie art. 89a ustawy jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 grudnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do korekty podatku od towarów i usług na podstawie art. 89a ustawy.

Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 29 stycznia 2019r. (data wpływu 30 stycznia 2019r.) o doprecyzowanie opisu sprawy, pytania nr 2 oraz pismem z dnia 25 lutego 2019r. (data wpływu 27 lutego 2019r.) o podpis wnioskodawcy.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).

Wnioskodawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą . Zakład Produkcji w , której przedmiotem jest produkcja i dostawa betonu. Wnioskodawca wystawił następujące faktury: nr 7/02/16 z dnia 15 lutego 2016r., 25/02/16 z dnia 29 lutego 2016r., 9/03/16 z dnia 14 marca 2016r., 40/03/16 z dnia 31 marca 2016r., 41/03/16 z dnia 31 marca 2016r., nr 16/04/16 z dnia 18 kwietnia 2016r., nr 17/04/16 z dnia 18 kwietnia 2016r., nr 51/04/16 z dnia 30 kwietnia 2016r., nr 53/04/16 z dnia 30 kwietnia 2016r., nr 47/05/16 z dnia 31 maja 2016r. na łączną kwotę 136.278,98 zł.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00