Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.01.2019, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.485.2018.1.AT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.485.2018.1.AT

możliwości zwolnienia od opodatkowania wskazanego we wniosku przychodu.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 8 listopada 2018 r. (data wpływu: 21 listopada 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie:

  • możliwości zwolnienia od opodatkowania wskazanego we wniosku przychodu jest prawidłowe,
  • podstawy prawnej zastosowania ww. zwolnienia jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 listopada 2018 r. wpłynął do Organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie możliwości zwolnienia od opodatkowania wskazanego we wniosku przychodu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Na podstawie wniosku z 7 kwietnia 2017 roku Gmina X postulowała o przyznanie dofinansowana na likwidację 247 źródeł niskiej emisji w budynkach znajdujących się na terenie miasta X.

Z wniosku wynika, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej uruchomił program ograniczania niskiej emisji. Celem programu jest zmniejszenie emisji zanieczyszczeń w strefach, w których występują znaczące przekroczenia dopuszczalnych i docelowych poziomów stężeń tych zanieczyszczeń i dla których zostały opracowane programy ochrony powietrza. W ramach programu o dofinansowanie mogły ubiegać się jednostki samorządu terytorialnego, natomiast beneficjentami końcowymi mogli być właściciele lub posiadający prawo do dysponowania nieruchomościami. Wysokość przyznanych dotacji celowych z WFOŚiGW wynosiła do 40% kosztów kwalifikowanych realizowanego zadania, w zależności od rodzaju i mocy planowanego źródła ciepła pozostałą część kosztów budowy przyłącza stanowił wkład własny dotowanych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00