Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 13.02.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.716.2017.1.KBR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.716.2017.1.KBR

w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie kompleksowej usługi organizacji Eventów i Eventów Pracowniczych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 grudnia 2017 r. (data wpływu 27 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie kompleksowej usługi organizacji Eventów i Eventów Pracowniczych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie kompleksowej usługi organizacji Eventów i Eventów Pracowniczych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz związane z nim zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej jako: Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą polegającą m.in. na promocji, marketingu i reklamie produktów leczniczych. W celu podniesienia sprzedaży dystrybuowanych produktów, Wnioskodawca zajmuje się reklamą oraz promowaniem produktów leczniczych w środowisku medycznym, informowaniu o ich właściwościach i ich promowaniu na kongresach m.in. dla lekarzy, farmaceutów, przedstawicieli branży medycznej oraz na prowadzeniu kampanii informacyjnych itp.

Jedną z form promocji, marketingu i reklamy produktów leczniczych stosowanych przez Wnioskodawcę jest partycypacja w szkoleniach, konferencjach oraz innych eventach marketingowych i promocyjnych, w czasie których, w szczególności prezentowane są zasady prawidłowego stosowania produktów leczniczych, warunki w jakich one powinny, a w jakich nie mogą być stosowane, przeciwwskazania, zalecenia, informacje o schorzeniach i metodach leczenia, na które zaprasza osoby uprawnione do wystawiania recept oraz farmaceutów, a także innych przedstawicieli środowiska medycznego (dalej jako: Eventy).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00