Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2017, sygn. 0112-KDIL3-1.4011.264.2017.2.AGR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL3-1.4011.264.2017.2.AGR

Obowiązki płatnika.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 15 września 2017 r. (data wpływu 20 września 2017 r.), uzupełnionym w dniu 18 października 2017 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 września 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

Z uwagi na fakt, że wniosek nie spełniał wymogów formalnych, o których mowa w art. 14f § 1 Ordynacji podatkowej, pismem z dnia 16 października 2017 r. nr 0112-KDIL3-1.4011.264.2017.1.AGR, na podstawie art. 169 § 1 tej ustawy, wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.

Wezwanie wysłano w dniu 16 października 2017 r., skutecznie doręczono w dniu 18 października 2017 r., natomiast w dniu 18 października 2017 r. uzupełniono wniosek o brakującą opłatę.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca zorganizował dwudniową integracyjną wycieczkę turystyczno-krajoznawczą. W wycieczce mogli uczestniczyć zarówno pracownicy, jak i ich współmałżonkowie, emerytowani pracownicy oraz członkowie rady nadzorczej. Wycieczka miała na celu zintegrować i umożliwić aktywny wypoczynek pracowników, co w konsekwencji ma korzystnie wpłynąć na efektywność pracy oraz wzajemne relacje. Wycieczka miała charakter dobrowolny i powszechnie dostępny dla wszystkich uprawnionych. Brak uczestnictwa nie wiązał się z żadnymi konsekwencjami pracowniczymi. Na opłacenie wycieczki zostały zagwarantowane środki z Funduszu Rady Nadzorczej, który tworzony jest z odpisów zysku z lat poprzednich. Koszty wycieczki obejmowały wydatki związane z transportem, noclegami, wyżywieniem, ubezpieczeniem, wejściówkami oraz przewodnikiem. Wydatki potwierdzone są rachunkami i fakturami opiewającymi na łączne kwoty poszczególnych usług.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00