Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 11.07.2017, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.85.2017.1.KW1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.85.2017.1.KW1

w zakresie skutków podatkowych związanych z przeprowadzeniem przez Wnioskodawcę akcji promocyjnych na zlecenie klienta

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 maja 2017 r. (data wpływu 11 maja 2017 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z przeprowadzeniem przez Wnioskodawcę akcji promocyjnych w odniesieniu do:

  • loterii promocyjnych jest nieprawidłowe;
  • w pozostałym zakresie jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 maja 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z przeprowadzeniem przez Wnioskodawcę akcji promocyjnych na zlecenie klienta.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług reklamy, a także promocji oraz marketingu towarów i usług. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca zamierza organizować, na zlecenie oraz koszt swojego klienta (dalej Zleceniodawca), różnego rodzaju akcje promocyjne, w tym konkursy i loterie, skierowane do konsumentów oraz przedsiębiorców (dalej Akcje promocyjne). Celem Akcji promocyjnych jest zwiększenie przychodów Zleceniodawcy. W ramach Akcji promocyjnych Wnioskodawca zamierza organizować m.in. loterie promocyjne oraz konkursy tj. przedsięwzięcia o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) ustawy PIT.

W ramach loterii promocyjnych uczestnicy loterii będą nieodpłatnie brali udział w loterii poprzez przesłanie Wnioskodawcy (organizatorowi loterii) zgłoszenia do loterii. Do udziału w loterii promocyjnej będzie uprawniało uczestnika nabycie produktu promocyjnego Zleceniodawcy w wybranych punktach sprzedaży detalicznej, jak w szczególności sklepy. O wyniku gry (przyznanie nagrody) będzie decydował przypadek. W ramach loterii promocyjnej uczestnicy loterii będą mogli wygrać nagrody rzeczowe, jak np. samochód, usługi, jak np. wycieczka, czy też bony, karty przedpłacone, vouchery na towary lub usługi, bądź gotówkę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00