Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.11.2013, sygn. IPPB3/423-687/13-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-687/13-2/MC

CIT - w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków związanych z utrzymaniem biurowców, w tym dokonywanych odpisów amortyzacyjnych, uwzględniając iż Spółka przyznaje rabat w postaci zwolnienia z całości bądź części czynszu podstawowego za dany okres rozliczeniowy

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 28 sierpnia 2013 r. (data wpływu 6 września 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków związanych z utrzymaniem biurowców, w tym dokonywanych odpisów amortyzacyjnych, uwzględniając iż Spółka przyznaje rabat w postaci zwolnienia z całości bądź części czynszu podstawowego za dany okres rozliczeniowy jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 6 września 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczący podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków związanych z utrzymaniem biurowców, w tym dokonywanych odpisów amortyzacyjnych, uwzględniając iż Spółka przyznaje rabat w postaci zwolnienia z całości bądź części czynszu podstawowego za dany okres rozliczeniowy.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca, Spółka) w ramach prowadzonej działalności wznosi kompleksy biurowe (dalej: biurowce), zaś umiejscowione w nich lokale użytkowe, miejsca parkingowe oraz pomieszczenia magazynowe przeznacza pod wynajem. Co do zasady biurowce są budynkami przeznaczonymi do sprzedaży przez Spółkę. W zależności od terminu, w którym dokonywana jest przedmiotowa sprzedaż, biurowce klasyfikowane są jako długoterminowe inwestycje.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00