Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 12.10.2011, sygn. IBPP2/443-1131/11/RSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-1131/11/RSz

czy dokumenty w formie elektronicznej, zawierające wszystkie wymagane w przypadku faktury dane przesyłane kontrahentom Wnioskodawcy drogą elektroniczną w formacie PDF lub faksem i odpowiadające im dokumenty otrzymane przez Wnioskodawcę pocztą elektroniczną, faksem lub za pośrednictwem serwisu internetowego będą mogły być traktowane, jako faktury lub faktury korygujące, w rozumieniu przepisów o podatku VAT

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 czerwca 2011r. (data wpływu 29 czerwca 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 28 września 2011r. (data wpływu 4 października 2011r.), oraz pismem z dnia 10 października 2011r. (data wpływu 10 października 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy dokumenty w formie elektronicznej, zawierające wszystkie wymagane w przypadku faktury dane przesyłane kontrahentom Wnioskodawcy drogą elektroniczną w formacie PDF lub faksem i odpowiadające im dokumenty otrzymane przez Wnioskodawcę pocztą elektroniczną, faksem lub za pośrednictwem serwisu internetowego będą mogły być traktowane, jako faktury lub faktury korygujące, w rozumieniu przepisów o podatku VAT jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 czerwca 2011r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie m.in. ustalenia, czy dokumenty w formie elektronicznej, zawierające wszystkie wymagane w przypadku faktury dane przesyłane kontrahentom Wnioskodawcy drogą elektroniczną w formacie PDF lub faksem i odpowiadające im dokumenty otrzymane przez Wnioskodawcę pocztą elektroniczną, faksem lub za pośrednictwem serwisu internetowego będą mogły być traktowane, jako faktury lub faktury korygujące, w rozumieniu przepisów o podatku VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00