Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.05.2006, sygn. 1472/DPC/415-22/06/MS, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/DPC/415-22/06/MS

Pytanie dotyczy zastosowania zwolnienia zawartego w art. 21 ust. 1 pkt 68 updof (konkursy i sprzedaż premiowa)

Pytanie podatnika

Z przedstawionego przez Spółkę stanu faktycznego wynika, iż Spółka w celu promocji swoich produktów oraz wsparcia ich sprzedaży organizuje różnego rodzaju akcje promocyjne. W szczególności akcje te mogą przyjmować postać sprzedaży premiowej oraz różnego rodzaju konkursów.

Akcje marketingowe typu sprzedaż premiowa organizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w określonym terminie przez Spółkę, jej uczestnikami są osoby fizyczne zamieszkałe na terytorium kraju nie prowadzące działalności gospodarczej, z wyłączeniem pracowników Płatnika oraz podmiotów i pracowników podmiotów świadczących usługi na rzecz Spółki przy organizowaniu tejże akcji. Mechanizm sprzedaży premiowej oferowany przez Wnioskodawcę polega na dokonaniu zakupu produktów objętych akcją marketingową i przesłaniu odpowiedniej ilości wieczek z opakowań tychże produktów. W zależności od rodzaju sprzedaży premiowej, odpowiednia ilość wieczek uprawnia do odebrania nagrody lub wygranej przez osobę fizyczną biorącą udział w powyższej sprzedaży.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00