Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-10-05

DOKUMENTY W ZAKŁADZIE PRACY

Świadectwo pracy

Świadectwo pracy jest wydawane zatrudnionemu po rozwiązaniu lub ustaniu stosunku pracy. W teczce akt osobowych świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy obejmujące okresy pracy przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie, są umieszczane w części „A”. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie obok kwestionariusza osobowego powinna złożyć również odpisy świadectw pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00