Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Dowody księgowe będące podstawą zapisów przy wynagrodzeniach i składkach

Mam wątpliwości co do korygowania zapisów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. Przy kasowym rozliczaniu kosztów niewypłacone wynagrodzenia stanowią koszt następnego miesiąca, gdy zostaną uregulowane. Jednak posiadany przeze mnie program komputerowy automatycznie przenosi listy płac, więc muszę wprowadzić zapis czerwony. Czy mogę to zrobić dokumentem „Polecenie księgowania”, czy może dowodem wewnętrznym? Czy składka na Fundusz Pracy pracodawcy powinna być w jakiś sposób udokumentowana, np. dowodem wewnętrznym?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00