Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 11 października 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.350.2021.1.ANK

Czy wydatek na zakup napojów alkoholowych przeznaczonych jako nagrody w sprzedaży premiowej, której celem jest zwiększenie obrotów towarami Wnioskodawcy, może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodu

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie  art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 14 lipca 2021 r., który wpłynął do Organu 20 czerwca 2021 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy wydatek na zakup napojów alkoholowych przeznaczonych jako nagrody w sprzedaży premiowej, której celem jest zwiększenie obrotów towarami Wnioskodawcy, może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodu - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 lipca 2021 r. wpłynął do Organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy wydatek na zakup napojów alkoholowych przeznaczonych jako nagrody w sprzedaży premiowej, której celem jest zwiększenie obrotów towarami Wnioskodawcy, może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą na hurtowej sprzedaży produktów kategorii FMCG (m.in. Produkty spożywcze, kosmetyki naturalne, suplementy diety, artykuły przemysłowe) z posiadanej oferty handlowej. W celu zwiększenia sprzedaży Wnioskodawca organizuje od czasu do czasu różnego rodzaju akcje promocyjne polegające na nagradzaniu klientów, którzy dokonują zwiększonych zamówień podczas trwania danej akcji (sprzedaż premiowa). Każda z takich akcji prowadzona jest na podstawie regulaminu, określającego m.in. okres trwania akcji, jej zasady, osoby uprawnione itd.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00