Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 12-05-2024
Porada aktualna na dzień 12-05-2024
Data publikacji: 2022-02-03

Prowadzimy wysyłkową sprzedaż towarów kosmetycznych z opcją dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej za pobraniem. W regulaminie sklepu nie ma zapisów dotyczących momentu przeniesienia prawa własności towaru. Czy dla celów rozliczenia VAT nieodebranie przesyłki przez nabywcę powinniśmy traktować jak zwrot tego towaru i wystawić fakturę korygującą?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00