Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 29-04-2024
Porada aktualna na dzień 29-04-2024
Data publikacji: 2021-06-14

Czy przyjęcie odszkodowania wymaga wystawienia faktury

PYTANIE

Otrzymaliśmy informację, że sprzęt komputerowy, podczas transportu uległ uszkodzeniu. Firma transportowa zobowiązała się do zwrotu środków do wartości uszkodzonego sprzętu 5500 zł. Czy powinniśmy wystawić firmie transportowej jakiś dokument, na podstawie którego dokonają płatności czy wystarczy uznanie reklamacyjne, ewentualnie jakiś dokument reklamacyjny, który otrzymaliśmy od niej? Czy powinni nam zwrócić kwotę netto tego sprzętu, czy brutto?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00